Monday, August 20, 2007

'Doorzomeren' met Petri Jakobs !

(klik op de afbeelding voor vergroting)
Beste vrienden, kennissen en aanverwanten, op vrijdag 24 Augustus a.s. hoop ik mijn 9 en veertigste verjaardag te vieren !..het één en ander zal plaatsvinden, in de open lucht, op het knusse festival 'Doorzomeren', een gratis evenement vlak langs de Nieuwe Waterweg in Maassluis, aan de Maasweg, bijna recht tegenover de 'Dug Out'....de aanvang der feestelijkheden is om 16.00 uur !...dus kom bijtijds want het eindigd waarschijnlijk niet héél erg laat, hoewel je dat natuurlijk nooit helemaal zeker weet op mijn verjaardag !..ik kon er ook niet achter komen of we na afloop gelijk van het terrein gejaagd worden dus, dat is een beetje afwachten !...verder kan een dikke trui, klapstoeltje of stuk plastic handig zijn voor in het gras, en een paraplu hopen we niet nodig te hebben....daarbij wil ik er nog op wijzen dat, ondanks het feit dat het gratis is, er weliswaar gewone 'festivalregels' gelden !..er is een grote open ingang zonder hinderlijke poortjes of zo, en het schijnt niet heel erg streng te zijn, maar, als je tóch drank mee wilt nemen (of andere versnaperingen) : doe dat dan een beetje heimelijk, niet gelijk open en bloot met flessen of blikken gaan lopen slepen !...vooral niet in 't begin als het nog niet zo druk is,want ik heb geen zin in heibel op mijn verjaardag ! nou ja, als ze helemaal lastig gaan doen dan kunnen we altijd nog nét buiten het hek gaan zitten, maar liever niet natuurlijk...daarbij : er is een bar van biercafé Oporto aanwezig, dus van de dorst zullen we zéker niet omkomen !......voor uitgebreide info, tik in Google : 'doorzomeren maassluis' of kijk op www.crmmaassluis.nl onder 'nieuws' voor updates en een uitgebreide fotoïmpressie....voor de exacte locatie, zie : http://plattegrond-maassluis.stadindex.nl/ (Noordzee/Maasweg) én : zegt het voort !

No comments: